20 Mart 2017 Pazartesi

Verin cezamı Hakim Bey

Verin cezamı Hakim Bey
Bağlayın karara verin hükmü,
İtiraf ediyorum kabul ediyorum tüm suçları,
Doğru kalmaktı suçum doğru yaşamak,
Kovuldum dünya denen köyden, 
Yalan söyleyemedim aldatamadım kimseyi,
Umut veremedim geleceğe,
Satmadım para uğruna kimseyi,
Düşmedim çıkarım peşine harcayamadım,
Yapamadım Hakim Bey 
Kabul etmedi vicdanım,
Bak Hakim Bey  itiraf ediyorum bir başka suçumu 
Yalakalık yapamadım çıkmak için yükseklere,
Kimsenin hayatıyla oynayacak olaya karışmadım,
Kıyamadım,
Haksızı görünce eğmedim başımı yükseldi sesim, 
Baş eğen biri olamadım çevirmedim başka tarafa,
Görmezden gelemedim işte,
İtiraf ediyorum yine Sevdim Hakim Bey Sevdim,
İncitmeden sevdim üzülmesine razı olmadım,
Sevgilinin kalbini kırmaya 
Arkasına bakmadan gitmiş olsa bile 
Çıkmadı sesim sustum Hakim bey
Yüreğim incinsede incitmedin onun kalbini,
Suçluyum Hakim bey 
Suçum iyi olmaktan ayrılamamak
Verin hükmümü 
Can benden daraldı 
Kurun sehpayı sallandırın bu başı,
Bu dünyaya yakışır biri olmayı beceremdim,
Yaşayamadım.
Verin Hükmü Hakim Bey Çağırın Azraili...