3 Kasım 2015 Salı

Yine seni düşünüyorum..

Yine seni düşünüyorum..
Ey Kalbinde Nur Saklı Güzel
Gözlerinin karasından
Bir Nur olan kalbine akmışsam eğer
Tutamışsam kendimi
..bilki bu da bir YARADANIN mucizesi.
Sen biliyorsun ya kendini

YÜREĞİNE

Sözlerim şiirlerim, mısralarım
...yazıyor kalem kelimeleri
YÜREĞİM konuşuyor işte seni
Samimiyetimle geldim gönlünün kapısına,
Belki mecnun olamazsamda
Siirlerimle düştüm belkide çöllere,
Kalbinde nur saklı Leyla uğruna
Yollara düşme lüksüm yoktur bilirsin.
Yine sen varsın aklımda diliyorum seni HAK'TAN
Yazıyorum seni

Birde sen anlasan ya beni, çok iyi anlıyorken seni
Korkma sen rahatsız etmem ki
..kıyamam üzülmene işte söz tutmuyor kalemim ki
Yazıyor içinden ne geliyorsa tutamıyor kendini
Belkide seni sana anlatıyor okadar

Yine seni düşünüyorum
Ey Kalbinde Nur Saklı Güzel

Dualarım da isterim YARADANIMDAN seni ve Kalbini
Mustafa Sait AKSAKAL