16 Ağustos 2015 Pazar

Var biraz sen oyalan,

Açarsın gözlerini dünyaya,
Başlarsınız bu yalandan ibaret hayatı yaşamaya,
Her nefeste beklersin gerçekliğe kapının aralanmasına,
Belkide rüyadan uyanmaya,
Bir masal kitabı gibidir insan hayatı ya !
Her bir günü bir sayfa, 
Her sayfası açılır başka yalana, başka rüyaya,
Her güneş doğumu başka başka umutlara,
Okur yine de sayfa sayfa yarınlara merakla,
Doymaz gözü bir parça topraktan başka,
Dedim ya insan kapılır çıkar denen karmaşaya,
Her okuduğu başka sayfa açılır başka yalana,
Oku oku bitmez her nasıl bir yalan sa ?
Başı yalan, ortası yalan,
Geriye sonu ölümdür tek gerçek olan,
Sonsuz yolculuktur gerçek sevgiliye ulaşmaya yarayan..
Her Neyse..!
Okudum, okudum bir şey öğrenemedim bu hayattan,
Başı yalan gözyaşlarıyla başlayan 
Sonu yalan gözyaşlarıyla son bulan,
Ne okuduysam hep yalan 
Usandım okumayla oyalanmaktan,
Var biraz sen oyalan,
ALLAH a aşktır imanla baki olan,
Güzel amellerdir geriye kalacak nasip ederse 
YARADAN.
     Mustafa Sait AKSAKAL